Monday, 9 November 2015

Blog Award November

Assalammualaikum Warrahmatullah Hiwabarakatu

Ehem . Title macam seronok en . Of course la seronok , siapa tak seronok oi menang . hahaha . Jangan riak jangan riak . Okay kita act macam cool . Dalam hati meloncat loncat . ewah . 

click on the picture to view more**

Taraa . Tidak ku sangka aku berjaya menambat hati Ijat dan menang dalam contest ni hahaha *evil laugh* Just kidding . Niat hati sekadar suka suka join this contest and tak berharap pun untuk menang . Dah rezeki kan alhamdulillah . Thank you Ijat sebab sudi meng review blog aku yang tak seberapa ni . 

Actually pink isn't my colour tapi aku taktau kenapa aku pilih pink untuk theme blog ni . Random mungkin ? I like red , tapi cuba imagine kalau theme blog ni colour merah uish meriah juga kan hm one fine day nanti kita cuba red colour pula . One fine day ye . 

Anyway ,a big thanks to Ijat sebab pilih blog aku (first winner pula tu :p) as one of the blog to be reviewed and as one of the contestant to be in your monthly bloglist and and i put the award kat sidebar sebab it is really nice !! okay . May Allah bless you and all the best in your studies . Semoga menjadi engineer yang berjaya . ;) 

11 comments:

  1. Kalau merah memang pendekar negara laa hahaha Thanks for this post btw ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak ed! baru baca entri tu td. kita sama lah. pink bukan fav color tp bila make over blog, tak tahu lah rasa mcm attracted sgt dengan pink kan :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks sab ! and tahniah jugaa , kan kan . dia automatic . hahaha ;p

      Delete